Werk

1 augustus 2011

Hoe zal ik nu eens beginnen.. Sinds de laatste blog ben ik al eventjes aan het werk. Ik werk nu in het restaurant als porter. Een porter is iemand die de serveersters help. Je moet daarbij denken aan water bijvullen, tafels afruimen, tafels opdekken, koffie zetten en je doet de roomservice. Het werk zelf stelt niet zo heel veel voor maar is wel leuk! Het wordt vooral leuk omdat de collega's zo gezellig zijn. Iedereen wil je helpen en laten zien hoe je wat moet doen. Maar genoeg over het werk, dat is natuurlijk niet wat ik hier alleen maar doe.

In de tussentijd word er veel gezont (ja de zon schijnt hier wel!!) en ben 2 keer naar de film gegaan, Harry Potter & Captain America. Natuurlijk moetsen we wel 1,5 uur rijden voordat we bij een bioscoop zijn. Pluspunt daaraan is dat je weer veel ziet :). Ook heb ik een nieuwe camera gekocht dus foto's volgen snel! Nu op de planning staat whale watching, kayaking, naar een pretpark en naar Cape breton (national park). Ik heb dus nog genoeg te doen!!

1. Marjoke:
    2 augustus 2011
    Ha die Sophie.
    Je begint al aardig je draai te vinden. Een beetje werken en véél ontspannen, als ik het zo lees!
    Ik zou zin krijgen om naar je toe te komen, want kennelijk is het weer daar veel beter als hier en er is ook een hoop te zien! Nou meid, geniet er van.
    Ik zie uit naar je volgende blog.
    Heel veel groetjes uit Leiderdorp en een dikke X
  2. Ed Beijeman:
    6 augustus 2011
    Hoi Sophie, leuke (gezellige)foto's. Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. Zoals je natuurlijk al weet hebben wij geboekt. (en ook hoe dat gegaan is :-) gelukkig hadden we onze hulptroepen: Ed en Luus ons geholpen) Ik heb er ontzettend veel zin in. Ze willen hier allemaal in de koffer mee. Maar helaas mijn koffer is daarvoor te klein. Tot je volgende verhaal en foto's. Ga lekker genieten!! lieve groeten van Luuk, Emele, Iris, Ed en Karin.
  3. Leo, Gemma en Laura:
    9 augustus 2011
    Hee sophie!!
    Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Er is daar meer te beleven als hier op het moment, hier is het herfstachtig weer, niets aan duss..
    Nog heel veel plezier en succes met werken, en we kijken uit naar je volgende blog!
    Dikke kus uit Abcoude