En daar zit ik dan..

14 juli 2011 - Digby, Canada

En daar zit ik dan.. Na het vliegen (wat niet allemaal goed ging, vertraging, niet kunnen landen op het juiste vliegveld vanwege het weer en bagage dat niet mee vliegt) kwam ik aan in de Westin. Het hotel kan ik in een woord omschrijven: WOUW!! Ja dat is het beste woord dat ik voor het hotel kan verzinnen. Nadat we ontvangen waren door een Nederlandse student, die daar ook stage loopt, konden we eindelijk heerlijk gaan slapen IN ONZE EIGEN KAMERS!!! Hoe chil?! De dagen daarna Halifax bekeken en heerlijk wezen zonnen. Op maandag zouden we naar de Pines gaan todat we hoorden dat er een soort Nederlands feestje/bijeenkomst zou zijn. Ja dat wil je natuurlijk niet missen. Dus uitstellen dan maar.

Dinsdag dan toch eindelijk vertrokken. Dan besef je nog even hoe mooi het hier is. Top gewoon! Aangekomen in Digby Pines werden we echt top ontvangen, wederom door een Nederlandse student die hier stage loopt. Die heeft ons even rondgeleid en onze kamers laten zien.

En daar zit ik dan.. Lekker in me kamer, met een muziekje op, gewoon aan het genieten. Overmorgen begin ik met werken, ben benieuwd!

1. Cecilia:
    16 juli 2011
    He soof net terug uit het altijd zonnige ouddorp.
    Leuk om wat van je te lezen.En kijk er erg naar uit om je te spreken.Hier herftsachtig weer,hopelijk bij jou beter.
    Groetjes ook aan Merel.XXXXXX
  2. Ed Beijeman:
    17 juli 2011
    He Sophie, wat leuk zeg zo'n blog. Goed om te lezen dat het goed met je gaat. Heb je een leuke kamer? Ik ben wel erg nieuwschierig naar de plek waar je nu woont. (stiekem een beetje jaloers) Laat maar veel van je horen, het is leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. Groeten van ons allemaal XX (en ja Emelie kan het vervelende stemmetje ook. :-) )
  3. Marjoke:
    19 juli 2011
    Hoi Sophie,wat leuk dat we zo op de hoogte blijven van jou belevenissen! Ik hoop dat je regelmatig verslag doet en is het ook mogelijk om foto's te plaatsen? want dan dan hebben we ook een idee hoe het er een beetje uit ziet. Ben je al een beetje ingeburgerd, of trekken jullie, Nederlanders, vooral met elkaar op? Ben benieuwd naar het volgende bericht op je log. Sophie, heel veel liefs en groeten uit Leiderdorp.
  4. Ed Beijeman:
    23 juli 2011
    He Sophie, hoe gaat het. Leuk om je "live" te spreken. Heb je het al iets drukker gekregen. Bij ons gaat alles goed, het weer lijkt een beetje op de herfst. (niet echt zomer dus) De meiden gaan dit weekend met de trein naar opa en oma in Emmen. Ook een leuke onderneming...je moet ergens beginnen.:-)Wij beginnen maandag weer met werken (de meiden waren al begonnen en hebben nu even vrij) De lieve groeten van ons allemaal. Ed & Karin, Iris Emelie & Luuk. xxx