Zenuwachtig

6 juli 2011 - Nieuwkoop, Nederland

Help!!!  Het is bijna zover... Nog 2 nachtjes slapen en dan vlieg ik naar Canada. Ik heb hier maar een woord voor.. ZENUWACHTIG!!! Maar waarvoor dan? Tja dat weet ik eigelijk ook niet goed.

Het is raar maar als ik er logish over nadenk slaat dat woord helemaal niet op mijn situatie. Alles is geregeld, vliegtickets hebben we, we worden opgehaald van het vliegveld, hebben een slaapplek, enzovoort. Echt alles is geregeld! Maar toch blijf ik maar die kriebels hebben. Het zal vast aan het feit liggen dat ik voor de eerste keer een soort van op mezelf ga wonen. Het "volwassen worden" (dat is wat ze zeggen). Of ik ook echt volwassen ga worden betwijfel ik nog, zelfstandiger lijk me een beter woord. Ook het weggaan en toch niet helemaal zeker weten bij wat voor mensen je terecht komt , ook al heb ik daar alle vertrouwen in, maakt mij een beetje zenuwachtig..

Nog 2 nachten en dan zal ik zien bij wat voor'n mensen ik terecht kom. Tot die tijd nog maar even leven met de kriebels!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ed Beijeman:
    17 juli 2011
    Ha die Sophie,

Leuk om even te lezen in jouw reisblog. Leuk dat je zo gastvrij bent ontvangen. En nu dan al weer aan het werk. Bevalt dat een beetje. Ik hoorde al van Willem dat het daar dertig graden was. Ga je nog bruiner worden dan je moeder. Gisteren terug gekomen vanuit Ouddorp en nu met een klein katertje weer thuis.
    Zo te lezen, ik had niet anders verwacht, is het een schitterende omgeving. Zorg je even voor je vader dat je een jagertje strikt zodat hij straks dan wat te doen heeft als hij bij je langs komt.
    Ik ga zeker je reislogger volgen en uiteraard mailen wij elkaar.
    Groet vanuit een winderig en zonnig Nieuwkoop.

Ome Ed